۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۶۲۱۸۰۱
آیت الله جنتی:

سکولارها قصد ضربه زدن به نظام دارند | علما در صف اول دفاع از ولایت باشند

سکولارها قصد ضربه زدن به نظام دارند | علما در صف اول دفاع از ولایت باشند
رییس مجلس خبرگان با بیان این که علما و خبرگان باید در صف اول دفاع از ولایت و حکومت اسلامی باشند، گفت: برخی با افکار سکولار قصد ضربه زدن به نظام را دارند.

به گزارش خبرنگار  سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری به همرا نمایندگان این مجلس با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

براساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) هرگز از ذهن ها فراموش نمی شوند.

وی با اشاره به حدیث ثقلین، ولایت و حکومت اسلامی را دو یادگار امام راحل بیان کرد و ادامه داد: زمانی که امام راحل رحلت فرمودند ما از برکات وجود ایشان محروم شدیم اما با عنایت و لطف الهی دو یادگار از ایشان باقی است.

آیت الله جنتی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب و حکومت اسلامی امانت و یادگار امام راحل است که به دست ما رسیده و ما باید قدر این دو امانت را بدانیم در غیر این صورت زیان خواهیم کرد.

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام نیازمند حاکم و ولی است، ابراز کرد: با اطاعت از ولایت ضلالت و گمراهی از جامعه اسلامی دور می شود، هر زمانی که ضلالت و گمراهی جامعه اسلامی را تهدید کرد این رهبری بودند که امت را از ضلالت نجات دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در هر زمان با توطئه های مختلف درصدد تضعیف ولایت بودند و هستند، اظهار داشت: مهمترین وظیفه خبرگان رهبری آن است که با دفاع از ولایت مواضع رهبری را رعایت و پیاده کند.

آیت الله جنتی ادامه داد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و علما در صف اول اطاعت از رهبر و ولی هستند، ما باید مواضع سیاسی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب را در برابر دشمنان، دوستان و آمریکا بدانیم و همان مواضع را اختیار کنیم.

رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه همه مسؤولان و مردم موظف هستند از بیانات رهبر معظم انقلاب اطاعت کنند، گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در شعارهایشان به تولید ملی و رفع مشکلات اقتصادی تاکید داشتند ما نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باید از مسؤولان بخواهیم چرا تا کنون به این بیانات جامه عمل پوشانده نشده و اطاعت نمی کنند و مشکلات اقتصادی همچنان باقی است. مجلس خبرگان رهبری باید مروج مواضع رهبری باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت و ایستادگی آموزنده است، گفت: این مقاومت است که حق را حفظ می کند هر جا مقاومت بود حق حفظ شد در غیر این صورت ما شاهد پایمال شدن حق بودیم؛ بنابراین در برابر حرف های نامربوط باید مقاومت کرد و از حرف حق چشم پوشی نکرد.

آیت الله جنتی با بیان اینکه مقاومت هزینه دارد، ابراز کرد: این امر باید به افکار عمومی تزریق شود، مقاومت و ایستادگی در دوران دفاع مقدس برکات الهی را به روی امت گشود.

رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما باید با حفظ امانت ولایت و حکومت اسلامی از نظام پاسداری کنیم، کسانی فقط قصد دارند به نظام خدشه وارد کنند باید شناسایی شوندچرا که این افراد با افکار سکولار چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند و خواستار تضعیف نظام هستند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امانت امام راحل است، بیان کرد: ما باید امانتدار باشیم و انقلاب را از آفت و هجمه حفظ کنیم. امروز انقلاب اسلامی در دنیا عزتمند است بخصوص از زمانی که ایران پهپاد آمریکایی را مورد اصابت قرار داد نگاه دنیا به ایران تغییر کرد و مردم ایران را عزتمند دیدند./813/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات